viernes, 4 de marzo de 2011

Siento el retraso!!!!! Senc el retras!!!!!

Hola amics com esteu???  Com voleu que us escriga, en castellà o valencià?. Vosaltres deciddiu. Jo soc partidaria d'escriure amb la meua llengua, però crec també que la resta de gent que no parle valencià té tot el dret del món a entendre'm. Us demane disculpes per el meu retras.
He estat un temps desconectada del blog. He tingut alguns problemes personals que no m'han deixat seguir escrivint al Blog. Però ara que la tronada ha passat, crec que ha arribat el moment de seguir escrivint i de anar endavant amb la vida.
Durant este temps, he tingut molt de temps per practicar la escalada (coa que ha fet també que se m'oblidara per complet escriure al Blog!!! jejeje)
Ho senc, de veritat!!
No soc molt asídua a ecriure así, ni a fer moltes fotografies  però vaig a intentar seguir una marxeta bona, perquè pense que es un esport que tots hem de compartir i viure al màxim (amb les nostres pujades i baixades, esta clar jejeje).

Esteu tots convidats a participar-hi!!!


Salut i demane mil disculpes!!!

2 comentarios:

  1. gràcies per visitar-me gloria
    kike www.hein-rich.com

    ResponderEliminar
  2. m'agradaria que la gent k vejera el meu blog em diguera quines coses podria millorar, quines podria incorporar...no se!! crítiques constructives!! jajaja
    Gracies tú també per visitar el meu blog!!

    ResponderEliminar